Kopalnia Soli „Wieliczka”

logo_wieliczka

Każdy z nas pamięta wycieczki szkolne do kopalni Soli w Wieliczce! Pierwsze zachłyśnięcie się solą, pierwsza przejażdżka wodnym tunelem, szukanie pierścienia św. Kingi (a dla niektórych  też pierwszy raz, gdy lizali sól na ścianach!). Teraz, gdy związani jesteśmy z Krakowem tym bardziej cieszy nas, że mogliśmy współpracować z Kopalnią Soli „Wieliczka”, bo jak to mówią „cudze chwalicie, swego nie znacie…”

 

 

Cel:

  • zwiększenie zainteresowania Trasą Turystyczną Kopalni, Hotelem Grand Sal****;
  • promocja kopalni wśród osób młodych (25-35);
  • zmiana wizerunku Kopalni – z miejsca nudnego do miejsca nowoczesnego i oferującego szereg atrakcji;
  • promocja zwiedzenia kopalni oraz hotelu w okresie powakacyjnym.

 

Strategia

wykorzystanie dedykowanej aplikacji wykorzystującej elementy offline oraz media relations jako medium promocyjnego działania

 

Realizacja

  • Organizacja i przeprowadzenie castingu wybierającego żonę i dzieci Skarbnika Kopalni wykorzystując dedykowaną aplikację;
  • Wykorzystanie serwisów rekrutacyjnych w promocji – zamieszczanie ogłoszeń o pracę jako żona i dzieci Skarbnika;
  • Promocja akcji kampanią reklamową w serwisie Facebook;
  • Stworzenie aplikacji konkursowej „wielicki labirynt” – interaktywna gra przenosiła fanów w podziemny solny świat. Wcielali się w rolę odkrywców, aby przemierzyć wirtualny labirynt w poszukiwaniu skarbu św. Kingi. Aplikacja umożliwiała zdobycie punktów za każdy poprawny wybór kierunku na podziemnym szlaku.
 

wieliczka_ncs