Hill’s Pet Polska

 

logo_hills

 

Kochamy zwierzaki, nasze biuro często odwiedzają nasi Pupile, dlatego zawsze podejmując współpracę z Hill’s Pet przy organizacji akcji specjalnych zawsze chcemy, aby to właśnie przede wszystkim Pupile wyniosły coś z naszych pomysłów!

 

 

Cel:

  • promocja specjalistycznych karm Hill’s wśród osób posiadających kota lub psa;
  • uzyskanie feedbacku na temat przyzwyczajeń żywieniowych Pupilów;
  • uzyskanie opinii właścicieli Pupili na temat karmy Hill’s.

Strategia:

wykorzystanie dedykowanych aplikacji promocyjnych i konkursowych do pozyskania opinii zwrotnej.

 

Realizacja:

  • stworzenie aplikacji promocyjnej „Mój Pupil. Mój  wybór” opartej na ankiecie, po której wypełnieniu pierwsze 100 osób dziennie wygrywało dobrane indywidualnie sample dla swojego Pupila;
  • zebranie danych wypełnionych w ankiecie;
  • stworzenie aplikacji konkursowej „Przepis na lepsze życie” polegającej na dodaniu opinii o karmie oraz zdjęcia Pupila z nią;
  • moderacja zdjęć i kontakt z użytkownikami;
  • przygotowanie dedykowanych wpisów na profilu;
  • animacja społeczności;
  • pełna obsługa interakcji z użytkownikami.
                 hills_ncs